بسم الله الرحمن الرحیم- دفاع از حضرت حافظ-بشر در طول نشان داده است که متاسفانه سو استفادچی قهاری است- از هرچیزی ویا کاری که که تاثیر گذار باشد سو استفاده میکند در تمام تمدن ها وملل هم این امر صادق است از جن از سحر- از ستارگان وچناچه امری مثبت به نفع نباشد ونتواند سواستفاده کند انرا حذف میکند- جمله معروف که قران برای ما کافی است در مسحیت تمام انبیا بعد از حضرت مسیح تا حضرت رسول اکرم صلوالته الله علیه واله والسلم راحذف کردن بجز حواریون که بسیار اندک بیان شده است وگفتند حضرت مسیح علیه السلام برای ما کا مثلا علم فیزیک کسی کوشش کند خداوندمنان دران رشته اورا یاری خواهد کرد- دمقدمه دیگر مسائلی که برای انسان یا جالب است ویا کمی گیچ کننده است مثلا توحید-نبوت امامت که من انرا رسول امام خاص می نامم- دلائل اش بماند که غربیان دراین موردبهتر ا ز جهان سوم درک میکنند یک سری عنایات خاص برای افرادخاص هستند که میزان بسیارزیاد است ولی بقول استاد ظرفیت میخواهد که ان جلوه ای غیبی در ماده وروح برای فرد ایجاد مسئله نکند وانرا مانند دین یک درخت بودن هیچان ویا ترس مشاهده کند که درغب به ان"| میدییوم"| میگویند بسیار سخت است که کسی برای کسی نسخه بنویسدویا کسی فیزیک را بخواند برای انکه به ان جلوه هابرسد هم چیز ان در دست خداوند منان است وناگهان رخ میدهد ولی اگر عارفای راستین چیزی میگونیدبرای شناخت کلی است واساس ان شهود عرفانی است داستان حضرت هابیل علیه السلام وقابیل ملعون – اتش سوزندهای که ازجناب خداوندمنان برای سوختن گوسفند وخوشه های گندم حضرت هابیل است یک مدییوم عرفانی است وزمانی که قابیل ملعون حضرت هابیل علیه السلام ر ا کشت اولا مشخص شد که ایشان پیامبر بعدی نیست که بعدحضرت شیث علیه السلام به پیامبری رسید خداوندمنان دوتا کلاغ به قابیل ملعون نشان داد که به همجنگ کردندکلاغی کلاغ دیگری راکشت واورا چال کرد اولا قدرت وعلم الهی مشخص میشود وبسیارمواقع بایدفکرکردکه این جلوه پیامی هم دارد یانه- ولی قابیل پیام رافهمید که فردی ضعیف النفس بودن علم ودرک بالا واحمق که کلاغی بایداستادایشان شود-لذا پیامبران اعظام همه به رویای صادق0- به اشراق وومکاشفه والهام وشفا یافتن توصیه کردند وحضرت مسیح علیهالسلام درغرب معتقد هستند چنین دستوری داده اند ویکی از نشانه شناخت انبیاعلیهم سلام این است علومی رابه افرادخاص یاد میدادند ومیگفتند اگربه کسی بگوئید شمارامیکشند وخونتان مباح وهدر است وعرفان اثار یقینی ان همراه اش هست-کلمه": رند ":به نظر حقیر مرحله از عرفان استکه ناگهانیک فکر بر او بی جهت مسلط میشود ولی درست است- فرض کنید که دردشتی دارید تماشا میکنند که ناگهان بی جهت فکر میکنید که این الاغ فرشته است وناگهان الاغ به سمت نگاه میکند وبه سمت شما می اید وجلوی شما سرش مدتی پائین نگاه میدارد البته من این شرط لازم میدانم ولی کافی نمیدانم ومانندان- ادامه دارد